2 dagen vrij!!

4 juli 2015 - Mayfield, Nieuw-Zeeland

Gisteren nog lekker gewerkt, zoals normaal in de ochtend naar de runof en de koeien een nieuwe lading bieten en kool te eten geven. Na de lunch was het weer tijd voor het schoonmaken en vervangen van de rubbers van de melkinstallatie. Foto volgt ;)

Maar zaterdag en zondag vrij. het kwam zo uit omdat mijn collega's vorig weekend vrij gehad hebben. Vandaag een beetje opgeruimd en een auto gekocht. Niet de mooiste van buiten maar rijd goed. Prima voor dat geld. Deze kan ik maandag ophalen en overschrijven.

Paar mooie plaatjes geschoten van het mooie weer. 13 graden, maar de zon is veeel warmer ;)
Op 1 foto precies tussen de bomen zie je Mount Hutt, het skigebied hier op het eiland. Aan de voet ligt Methven.

Vanavond de Rugby finale kijken met een aantal Nederlanders op het eiland. uiteraard een hapje eten en een pilsje pakken.

Laters...

1. Cobine:
    4 juli 2015
    Heerlijk Tim! Geniet ervan :-) 13 graden en warm voelen lijkt me heel bijzonder om te ervaren.
  2. Ine En Haryy Spit:
    4 juli 2015
    Wat fijn voor je, Tim, om daar een poos te mogen werken en leven! Wij hier, wensen je veel succes!
  3. Michel ten brinke:
    hey tim lekker Genieten en werken daarzo have fun groet'n uut Hot Enske