08-10-2015 - Dunedin - Lake Tekapo - Westerfield

8 oktober 2015 - Westerfield, Nieuw-Zeeland

Lekker uitgeslapen en spullen gepakt en op weg gegaan naar Lake Tekapo, waar ik al eerder was geweest, maar mijn reisbuddy niet.
Toch weer wat mooie nieuw foto's gemaakt. We zouden eerst overnachten bij Lake Tekapo, maar hebben toch besloten om door te reizen.
In Ashburton heb ik mijn reisbuddy uit de auto gezet... Nee hij wou graag een keer liften in Nieuw-Zeeland, Dus hij heeft de benodigde spullen gepakt en een mooi plekje gezocht om te liften naar Christchurch waar ik heb zaterdag weer zou oppikken. Omdat het al laat was heb ik even gewacht of hij opgepikt zou worden, maar was binnen 10 minuten gebeurd..

Ik wou nog graag even afscheid nemen van mijn Nieuw Zeelandse,Nederlandse vrienden, en vooral van Bas,Gina en de kids. Wederom waren Bas en Gina gastvrij en mocht ik daar 2 nachten verblijven. Daar heb ik mijn papieren op orde gebracht en tickets geboekt.
In de avond heb ik nog even een drankje gedaan in Methven.