25-10-2015 - Melbourne - Sydney

25 oktober 2015 - Rooty Hill, Australië

Bij aankomst op het vliegveld gisteren geprobeerd een auto te huren om te vertrekken via Sydney. Waarom niet naar Sydney gevlogen?
Ik was van plan om rustig vanuit Melbourne naar Sydney te reizen. Ongeveer in een week. In Nieuw-Zeeland heb ik een aantal mailtjes verstuurd naar familie van mijn vader die in Australië wonen. Deze hebben enkele dagen voor mijn vertrek gereageerd en op maandag 26-10-2015 zouden ze allemaal samenkomen op een verjaardag, een mooi moment om iedereen te ontmoeten.
Ik heb mijn planning dus omgegooid en vandaag naar Sydney te rijden. Ik heb een auto gehuurd voor 2 weken, om toch een beetje vrijheid te hebben.
Op de kaart ligt Melbourne vlak naast Sydney, Maar het is een dikke 9 uur rijden, 880km. Met een paar tussenstops was ik daar na 10 en een half uur rijden.
20151025_163721  20151025_163740
De weg is nogal lang en saai, en dus ook vermoeiend. Maar wel prima te doen.
Onderweg heb ik veel kangoeroes gezien, jammer genoeg allemaal dood of half dood. Ze willen allemaal de Highway oversteken, maar helaas.

Tegen 10 uur ben ik aangekomen bij familie is Rooty Hill, Sydney. Bij hun mag ik de komende tijd blijven als ik wil.